تبلیغات
all-applications - چگونه برای مسافرتهای تابستانی یک هتل خوب پیدا کنیم؟

all-applications

از آنجا که تعداد هتل ها در شهرهای مختلف زیاد است و البته تنوع قیمتی و امکاناتی دارد پس باید ویژگی ها و کیفیت این هتل ها بیشتر مد نظر قرار بگیرد. هر چقدر که امکانات یک هتل بیشتر باشد به طبع مسافران بیشتری را جلب خواهد نمود. اما 7 ویژگی مهم برای هتل ها وجود دارد که این ویژگی ها به طور کلی باید رعایت شوند.
با شروع فصل تابستان و افزایش حجم مسافرت ها چه داخلی و چه خارجی کم کم هتل ها و مراکز اسکان، رستوران ها و مناطق گردشگری شلوغ تر شده و هر کدام برای پذیرایی از مسافران برنامه ریزی های جدیدی انجام میدهند در این میان هتل ها از همه بیشتر مورد توجه مسافران هستند چون اولین چیزی که در سفر به آن نیاز است و باید قبل از هر چیزی برای آن برنامه ریزی کرد اسکان است.

از آنجا که تعداد هتل ها در شهرهای مختلف زیاد است و البته تنوع قیمتی و امکاناتی دارد پس باید ویژگی ها و کیفیت این هتل ها بیشتر مد نظر قرار بگیرد. هر چقدر که امکانات یک هتل بیشتر باشد به طبع مسافران بیشتری را جلب خواهد نمود. اما 7 ویژگی مهم برای هتل ها وجود دارد که این ویژگی ها به طور کلی باید رعایت شوند.


1 - کارکنان خوش برخورد
وجود کارمندان و کارکنان خوش برخورد اولین چیزی است که مورد توجه مسافران قرار میگیرد چون مسافران اولین بار با برخورد کارمندان و کارکنان با ورود به یک هتل یا تماس تلفنی با آنها مواجه میشوند بنابراین حتی اگر یک هتل بهترین امکانات را داشته باشد اما برخورد کارمندان مناسب نباشد نمیتواند هتل موفقی باشد.
2 - دادن اطلاعات صحیح به مسافران
مسافران معمولا در مورد اتاق ها، غذاخوری، نظافت و... سوالات متداولی میپرسند و این خیلی مهم است که کارمندان بتوانند اطلاعات صحیح و درستی را در اختیار مسافران بگذارند. کارمندان باید با فن بیان خوب اطلاعات کافی و مناسبی را در اختیار مسافران قرار دهند.

3 - داشتن امکانات در مواقع اضطراری
در یک هتل خوب اگر مسافری بخواهد به دلایلی مثل کنسل شدن پرواز یا اقامت بیشتر مثلا یک شب اضافه تر از آنچه که رزرو کرده از هتل استفاده کند امکانات کافی وجود دارد. یا مثلا اگر برای مسافری مشکلات یا بیماری به وجود بیاید این هتل خوب تجهیزات کافی برای درمان یا یک پزشک برای بررسی به مشکلات و بیماری های احتمالی در سفر را دارد. این نکته ی بسیار مهمی است که مسافران از اینکه در هتلی اقامت دارند احساس آرامش و راحتی کنند.

4 - احساس راحتی و آرامش در هتل
مسافران نباید احساس کنند که در هتل هستند یک هتل خوب به قدری امکانات رفاهی دارد که مسافران احساس میکنند در منزل خودشان هستند. امکانات رفاهی خوب و کامل از مهمترین نیازهایی است که مسافران دارند.

5 - چشم اندازهای عالی
وجود چشم اندازهای خوب برای هتل های ساحلی و جنگلی معمولا ممکن است در هتل های لوکس وجود داشته باشد اما خیلی از هتل هایی هم که لوکس نیستند چشم اندازهای رو به طبیعت دارند یا در برنامه ریزی هایی که برای پذیرایی از مسافران دارند آنها را با چشم اندازهای زیبا یا مناظر طبیعی آشنا میکنند.

6 - تمیزی و پاکیزگی
یک هتل خوب در درجه ی اول باید یک هتل تمیز و مرتب باشد و این تمیزی نباید فقط در اتاق های یک هتل وجود داشته باشد بلکه راهروها، رستوران ها و لابی هتل همگی باید پاکیزه باشد.

7 - خدمات دهی
یک هتل خوب باید بتواند خدمات دهی 24 ساعته داشته باشد اگر مسافران چیزی لازم داشتند بتوانند خیلی سریع و راحت به کارکنان دسترسی پیدا کنند و در هر ساعت از شبانه روز کارکنان با خوش رویی و برخورد مناسب با آنها رفتار کنند.

نظرات() 
شبکه اجتماعی فیس پلاک
شنبه 31 مرداد 1394 04:07 ق.ظ
سلام
لطفا این متنو تا اخر بخونین
از وبلاگتون دیدن کردم مطالب خوبی توشه
ما یه شبکه اجتماعی داریم به نام فیس پلاک میخوایم توش فعالیت مفید کنیم و با بقیه شبکه ها متفاوت باشیم
ازتون دعوت میکنیم که مارو توی این راهمون همراهی کنین و توی سایتمون عضو و فعال باشید
منتظر حضورتون هستیم
www.facepelak.ir
با تشکر
شبکه اجتماعی فیس پلاک
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر

آمار وبلاگ

  • کل بازدید :
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید ماه قبل :
  • تعداد نویسندگان :
  • تعداد کل پست ها :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین بروز رسانی :